zondag 13 september 2009

Haar wrappen

Ik moet effe terug komen op me blog van gister over Melasse
want was vergeten om te melden dat het je kleren vlekt. Gebruik daarom oude kleren want het wordt een kliederboel. Als je niet zo handig bent om voor de spiegel te werken kan je iemand vragen om het voor je te doen
daarna zet je een plastic zak erover heen en hou een doekje bij de hand om zo nu en dan af te vegen als het over je nek uitloopt  (als het te waterig is)


Oke, Het haar wrappen daar heb je zeker van gehoord het is een gezonde manier om het haar stijl te krijgen en behouden en om je haren te beschermen als je naar bed ga. Dankzij Internet kan ik 't op 2 manieren.
Eentje waar je haren rond en rond maar blijf borstelen
en de anderen is waar je je haren in 2en deelt en het naar boven draait dat is de Cross wrap.


Ik ben meer van deze want je kam en borstel veel minder
dus weinig spanning. Ik zet me punten op het midden van mijn hoofd want ik slaap op me zij

Kijk beide video's en maak je keuze
Bij de eerste zorg dat je concentreert op het midden van je hoofd want anders komt het omhoog.
Ik gebruik nooit een kleine kam alleen een grote en maakt het af met een fijne borstel,




BLIJF OEFENEN WANT IK WAS ER OOK NIET GOED IN....Ciaaaoooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen