zaterdag 26 september 2009

Foodnight


(druk op titel voor meer info)

Het was de eerste keer dat het gehouden wordt en het was leuk.

Jammer dat maar de helft van de Javastraat ingebruik werdt genomen






Een grote pan Paella werd op straat gemaakt













Die man verkocht echt goed.6 eurie voor een volle portie.Ze zeiden dat het lekker was maar ik hou niet van Paella
Grote stukken gerookte ham had hij ook








Hele vis,visspiesjes en krab op de BBQ









Heerlijk








Het zag er echt lekker uit (maar ik had al thuis gegeten)






BBQ hier en daar


















Zo een blazer voor de BBQ zou ik best wel willen hebben,dan elke keer met een waaier het vuur aan te wakkeren



















Voor een haring had ik wel plek..dat wel















Vader en kids spelen bij het fontein
De Hubby en ik zitten met een glaasje wijn op de Java plein
zo rond 9 uur gingen we naar huis maar het festival ging door tot 12 uur middernacht
Volgens mij is het in het kader van het burendag georganiseerd
Voor mij part is er over enkele maanden weer een Foodnight....Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen