woensdag 30 september 2009

Creme of Nature, Nourishing & Strenghthening Treatment

Repair for Damaged,Weak or Stressed Hair.
Het zegt: Enriched whit jojoba, Olive & coconut oils, Shea butter, Cocoa butter & wheat protien to: Mend damage ends, Reduce breakage, Increase hair strenght, Infuse moisture & Protect against thermal & chemical stress.

How to use: For best results start with Creme of Nature Shampoo. Apply treatment liberally throughout hair. Cover hair with plastic cap and place client under a warm dryer for 15-20 minutes. proceed with desired styling

De waarheid: Hij ruikt, voel en ziet eruit als de Creme of Nature Most.Extreme Conditioner . Deze zag ik voor het eerst bij de kapsalon schappen liggen en omdat ik al bekend was met die andere en niet zo tevreden mee was, was ik echt benieuwd naar deze.
Heb er veel van gelezen op het internet en veel meiden hadden een betere ervaring met deze, en inderdaad, Hij is veel beter dan Moister Extreme.
Het haar voelt zowel nat als droog zacht en gehydrateerd aan.
Dit is nou een Deepmoisturizing Conditioner
Ik gebruik het zowel alleen als in een mix met de Moisture Extreme.
Ik dacht eerst dat het een protien conditioner was om de "wheat protien, Nourishing & Strenghthening Treatment en Repair for Damaged, Weak or Stressed Hair." maar het staat overal geschreven in de categorie Moisturizing conditioner.

Prijs:6.95 euro

Cijfer 1-5: Het een 5
Nog beter als je Olijfolie erbij zet
This one is a keeper .......Ciaaaooo :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen