woensdag 30 september 2009

Creme of Nature,Moister Extreme

For Dry,Brittle or Dehydrated Hair

HET ZEGT:
Creme of Nature Moisure Extreme Conditioner with Certified Organic Chamomile & Comfrey to soften & infuse moisture,Replenishes Mosture,Softens & Detangles.

Deep penetrating moisturizers hydrate hair.Guards against dehydration.Great for relaxed,Naturel or weaved hair

How to use:For best results start with Creme of Nature shampoo.Apply treatment liberally throughout hair.Leave on for 5 minutes .Rinse and style.
As a deep treatment:Apply liberally after shampooing.Cover hair with plastic cap and place client under a warm dryer for 10-15 min.
Rinse.Proceed with desired styling

De waarheid:Ten eerste deze conditioner ruikt heerlijk,de geur blijft in je haren als het droog is en het smeert gemakklijk uit.
Maar,maar,maar,maar als ik ermee spoelt en deepcondition(alleen. dus niet mix met een andere) zijn me haren zaacht,heel makkelijk te kammen.Zet ik rollers in en ga onder de droogkap komt het heel mooi uit maar dan de volgende dag voelt het super droog aan
Ook als ik een Airdy doe zijn me haren hard en kurkdroog.Het lijkt alsof ik een protien deepcond.gedaan inplaats van een Moisture.Heb veel erover gelezen en er zijn veel meiden die het zelfde zeggen.Ze geven als tip dat je eerst een prepoo moet doen met Olijfolie en dan DC met deze conditioner
Ik gebruik het nu nooit alleen.Mix het altijd met een andere conditioner.

Prijs:9,95Euro

Cijfer 1-5 :Haren nat en handoek droog een 5
Haren compleet droog een 1
Maar in combinatie met bijv Creme of Nature Nourishing & strengthening een 4
Deze was mijn eerste en laatste fles.....Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen