dinsdag 29 september 2009

Balance in me haartjes

Met me haartjes gaat het echt goed.
Ze voelt goed,weinig tot bijna niks dat afbreekt of uitvalt als ik het uitkam of met me vingers erdoor heen gaat.
Ook tijdens wasdagen gedraag ze zich netjes.
Me moister en Protien level zijn op peil en ik was me haren op de 4de dag.
Dus me wasdag is elke keer op een andere dag Bijv:
  1. Maandag -Wasdag
  2. Dinsdag tot Donderdag -Moister & sealen,Baggy(als het nodig is )
  3. Vrijdag -Wasdag
  4. Zaterdag tot Maandag -Moister & seal ,Baggy als het nodig is
  5. Dinsdag-Wasdag.... enz,enz,enzo(Snapiee)

Vandaag was een Moister wasdag en ik heb een prepoo gedaan met Herbal Essences Hello Hydration Cond. samen met honing 15 min.onder droogkap.laten afkoelen,Zwitsal antiklit shampoo 2x gebruik,Deepcondition met een mix van 2 volle eetlepels Creme of Nature Nourishing & Strenghthening en 2 volle eetlepels Creme of Nature Moisture Extreme ,20 min onder de droogkap.





Haarrollers ingedaan.Na 70 min.droog,Hair serum gezet, goed uitgekamd,haren in een rondwrap,doek erover heen.15 min weer onder de droogkap om me haren stijl te krijgen zonder dat ik de stijltang moet gebruiken.
Kokosolie bij de punten, weer in een wrap. Satijnen doek erover heen en ik was klaar.
Het lijkt veeel...maar voor dat ik klaar ben denk ik al aan me volgende wasdag heerlijk zijn ze ......Ciaaaooo

4 opmerkingen:

  1. Mooooi! De kleur ook, welke rinse of dye gebruik jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee D
    Ik heb me haren in geen jaren gekleurd of spoeling gedaan
    dat wordt me heel vaak gevraag
    ik denk dat het door de olie komt waarmee ik prepoo en deepcond.En de haartabletten die ik (overmatig)in neem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kara zeytin,

    Ik zit nou af en aan al de halve dag (rond 3u je blog gevonden) dit te lezen. Je hebt prachtig haar (maar dat weet je!)en je doet er ook heel veel voor. Respect! Je hebt mij in ieder geval geinspireerd om ook weer intensief aan de slag te gaan met het mijne.... je omgeving kan je niet veranderen alleen jezelf. U go girl!

    Groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Kim
    Dankjewelll :)

    Ik ben heel blij dat je aanboord ben gekomen om beter voor je haartjes te gaat zorgen.Het gaat je zo dankbaar zijn

    Neem alles rustig tot je in,probeer het zo makkelijk voor jezelf te maken en te houden.
    en ga ervoor oke...
    Wat je laatste zin betreft sluit ik me helemaal bij aan

    BeantwoordenVerwijderen