maandag 17 augustus 2009

Iets Anders


Zoals altijd op me wasdag, vroeg wakker en om 9.00 was ik al bezig met het mixen van mijn 2 fav.Conditioner voor me prepoo (HEHH en CONEM)
Nu ben ik er zeker van als ik me Conditioners op hoge speed mix tot een luchtige creme en effe laat staan gaat het Rijzen en het is heel licht en smeert makkelijker uit en naar mijn idee wordt het haar veel zachter.
omdat ik gister al olie had gezet in me haren zet ik niet in me Cond. Mix.


30 min. onder de droogkap,Haren laten afkoelen,goed nat gemaakt en uitgespoeld daarna 2x gewassen met de Detangling shampoo van CON. 5min IC Deep Penetration ingezet,Goed uitgespoeld het was en voelde heerlijk

Vandaag heb ik het iets anders gedaan,omdat er veel nieuwgroei is heb ik kleine staartjes gemaakt en dan die staartjes verdeeld en dan pas rollen



Zo bijv.
je verdeeld het haar,kam het goed uit ,zet een klein haarbandje om het haar(beetje strak)maak het staartje goed nat.Verdeeld 't staartje in 2 of 3 delen






Zet je rollers en maak het goed vast met een klemmetje,Als je aan de roller trek om het te verstevigen.zorg er wel dat dat je met je ander hand trek en met de andere hand hou je het haar bandje vast anders komt ie naar boven en wordt het slap aan de onderkant (geen goed idee)





Zo ziet het eruit.Het hoeft niet netjes
1.5 uur onder de droogkap.
WNFL als leave in gebruik en IC haar Serum.Ik moet zeggen het kwam er heel goed uit.Alleen was de hoofdhuid een beetje gevoelig denk dat het komt omdat ik het een goede wasbeurt heb gegeven en de haarbandjes.WNFL als moisture lotion en Castor olie en kokosolie lichtjes op de hoofdhuid en puntjes gezet.6 vlechtjes gedaan satijnendoekje gezet en klaar.

tijdens het wassen veel haaruitval maar niet alarmeren voor mij.Weet nog niet wanneer ik ga relaxen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen