zondag 30 augustus 2009

Satijnen sjaal en Bonet

Dit zijn belangerijke items om te hebben.Om je haren te beschermen.
of je nou lang,kort,relaxed of kroes haar hebt.

Ga je naar bed met rollers, wrap, knotjes of vlechtjes
Satijnen sjaals zorgen ervoor dat je haren over de kussensloop glijd inplaats van wrijft.Zo voorkom je droge haren,klitten en zelf gespleten haarpunten.Plus ze nemen geen produkten op in tegenstelling tot de katoenen.
Ookal ben ik de hele dag thuis heb ik mijn sjaal op om moister in me haren te behouden en dat er geen vuil of stof in me haren komt.Het is ook een gewoonte van mij om met satijnen sjaal op te reizen.in de vliegtuig of een lange bus/auto rit.Loop je onder de felle zon is het geen slecht idee om een leuke satijnen sjaal op te doen.
Deze sjaals heb ik op de Dappermarkt gehaald ze kosten maar 1 euro en die bonet bij de Blackhair winkel voor 2,50 als ik me niet vergis.De Bonet zet ik over mijn sjaal als ik pas gerelaxed heb om er voor te zorgen dat de sjaal er niet vanaf gaat Een truuk van mij als ik satijnen sjaaltjes haal op de markt,ik wrijf ze aan me kleding en kijk of de haren op me armen gaan staan als dat gebeurt leg ik ze netjes terug want het is dan polyester ook al staat er 100proc.silk(made in China)
Deze zijn 70x70 cm groot. Dus zo nu en dan kom ik er met eentje thuis .
Die bruine was een lange dunne topje dat in een V vorm aan de voorkant liep.Heb het nooit als topje gedragen erg he.
Er zijn ook satijnen kussenslopen maar die worden alleen voor mijn
want me Hubby en zijn pas geschoren coupe en stoppeltjes baard .......echt niet .....Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen