dinsdag 18 augustus 2009

Jane Campsie.

Jane Campsie heet de schrijfster van deze boeken
ze staan vol met tips over van alles en hoe je,je van binnen en buiten kan reinigen met o.a home made produkten

prachtige foto's zitten er in heel makkelijk te lezen.Zeer uitgebreide tips over Makeup,Haar kennis,voeten,handen en je lichaam ,van slechte adem tot het verhelpen van muggebeten,van opvliegers tot hoe je slappe billen kan verstevigen.





Tips over Yoga tot een recept van ontbijt,lunch,diner en toetje











Ook veel stap voor stap tips hoe je dingens kan doen










Na elke hoofdstuk een Probleem en Oplossing section










Mijn Favo boeken als ik bijv.onder de droogkap zit.Echt er zit zoveel in niet te geloven.Had nooit van Jane Campsie gehoord.Haar werk is in meerdere internationale bladen verschenen,waaronder de Britse Elle,de Britse en Australische Marie Claire.Deze dame heeft meerdere prijzen in de wacht gesleep en ze woont in London.Geloof het of niet ik heb deze twee boeken gekocht bij de Slegte in de Klaverstraat voor maar.... een tientje
jaaaaa tien Euro voor beide boeken.Ze lagen op de 2dehands afdeling.Ze zien er heel nieuw uit.Geen gekras,koffievlekken of ezeloren....
Zo blij ben ik met ze.Beiden zijn even dik 192 pagina's.Ze zijn best wel groot en zwaar en hebben een dikke kaft. Voor een tientje kon ik ze echt niet laten liggen,ecchhh niet....Ciaaaooo

2 opmerkingen:

  1. Grappig heb ze ook beiden, dit waren een van mijn eerste beauty boeken. Heel informatief en leuk geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot de dag van vandaag weet ik niet waarom ik ze zo goedkoop heb gekregen,ik vroeg hoeveel ze kosten en die dame keek zo van ooh je mag ze meenemen voor een tientje
    nou ik keek niet meer verder hoor voordat ze gedachten veranderde

    BeantwoordenVerwijderen