woensdag 12 augustus 2009

Neutrogena Advanced Solutions

Het is al bijna drie weken dat ik deze Neutrogena gebruik.En eerlijk is eerlijk.Het is goed, zo goed zelf dat ik het elke dag kan gebruiken zonder dat mijn huid geirriteerd raakt(nu).De eerste dagen was het een shock voor me gezicht.Die dacht, wat gebeurt er hier want alle onderliggende oneffenheden kwamen naar boven

Het apparaat weeg helemaal niks, met de batterijen erbij(exclusief)komt het op 100gram.In het pakket zit er een masker bij en een extra spons attachtment.
Er wordt aanbevolen om het de eerste 5 dagen elke avond voor het slapen gaan te gebruiken om de huid oppervlak te stimuleren en te vernieuwen.Daarna stop je voor een hele week zodat de huid zich kan aanpassen aan de nieuwe gezichts routine

De scrub is heeeeel fijn en zoals je kan zien op de foto zit er een beetje olie in(Saffraan en Tarwekiem olie)dus je moet je gezicht afvegen met een warme doek


Zo ga ik te werk om de dag :Ik maak me gezicht schoon,dep het een beetje af,dip spons kop 1x in de scrub,stip op mijn voorhoofd, wangen, neus en kin(wordt aangeraden)ga te werk met draaiende bewegingen neem de nek ook mee.Dit doe ik ongeveer 2 tot 4 min.Het heeft 3 standen dus je kan switchen ,Spray af en toe een beetje water op mijn gezicht want het wordt een beetje droog .Spoel het gezicht grondig en veeg het af met een warme doek, daarna volg mijn Moisturizing Aloe Vera Masker van de Bodyshop,5 min later af vegen met weer een warme doek. Met mijn Comedonenlepel ga ik mee-eters(als ze er zijn) te lijf en aan de zijkanten van me neus.Spons kop afspoelen met anti bacterie gel en laten drogen voor de volgende keer.Dan volg mijnVitamine E Dag of Nacht creme(ook van de Bodyshop)

Plus punt deze batterijen gaan heel lang mee.

Ooh Ladies ...De huid voel zo zacht aan, net baby billen.Ik heb gewoon een nieuw huid met dit apparaat want dat belooft het en dat geeft het.

Cijfer van 1-5
Een dikke 5


De zeep zegt:Is made with glycerine and other high-quality ingredients,so it is exeptionally clean-rinsing and won't leave any pore-clogging residue.It effectively cleans surface oils from skin with special oil-dissolving ingredients.Pure and gentle,its hypo-allergenic formula contains no hars detergents,dyes or hardeners

Dus Neutrogena doet het nu voor mij ,op het apparaat zit er een telefoon nr (US en Canada)op voor het geval je vragen hebt .......Ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. Oe, klinkt goed!
    Waar heb je 'm gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Kizzy
    De hubby heeft het meegenomen uit St.Maarten

    BeantwoordenVerwijderen