zondag 16 augustus 2009

He,he ze zijn eruit !!!!

Omdat het haar zo droog was en voelde,en ik moest het uitkammen zou het teveel afbreken daarom haalde ik mijn olie te voorschijn(ook voor prepoo)



Hallelujah ze zijn eruit, zal me haar wel gezegd hebben want de haarstrengen voelden droog aan en na lange tijd had ik haar roos.
Ik ben blij met me nieuwgroeiiiii.
Ze zijn zoveel en dik, door die Kokosolie zeker dat ik 2 tot 3 x zet in de week met mijn punt flesje.





Aanstaande Donderdag zou het drie weken zijn dat ik ze in had, maar ik wilde niet meer. Ik merkte het ook aan me gezicht. Die zag er ook niet meer zo fris uit ookal scrubte ik bijna elke dag. En dat is altijd een teken voor mij dat ik me vlechtjes eruit moet halen














Deze keer heb ik olijfolie opgewarmd. Toen het te warm aanvoelde zette ik een beetje koude kokosolie bij. Ik verdeel het haar in kleine portie en kam het haar met een grote kam (begin bij de puntjes) zet met een wattenbolletje de olie op me hoofdhuid. Daarna dip ik me hele hand in de olie en wrijf en masseer ik het aan me haar strengen.




Focus weer op je puntjes en vlecht het in
Zet mijn plastic douche cap, katoenen doek er boven op, en zo ga ik naar bed. Morgen wordt een Wasdag met veel Moisture.Heerlijk ........
Ciaaaooo Zeytin

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen