woensdag 26 augustus 2009

12 Weken oud Zijn We

Het is deze week de 12de week dat ik een touch up gedaan had en ik moet zeggen het is geen gevecht tussen me haren en ik.
weinig tot bijna niks dat afbreekt want ik kam het in deze staat maar 1xper dag met de grootste kam dat ik kon vinden
moister en seal ook 1xperdag en 4 vlechtjes en de punten weg stoppen.
Als ik thuis ben de hele dag een satijnen hoofddoek op hebben




Maak me haren klaar voor een deep clean was beurt vandaag












En dit is wat ik allemaal gebruik heb.

*Glycerine(voor xtra smoothnes)

*Wonderolie

*IC DPCM

*CON Nourishing & Strengthening Treatment

Heb eerst haren gewassen met mijn ORS Aloe Vera Deepclean Shampoo gewassen 2x. laatste effe 3 min.in gelaten goed afgespoeld en dan deze mix.
zoals altijd met me mixer alles goed gemixt tot dat het op slagroom leek.Het haar in 4en gedeeld en vanaf de hoofdhuid gewerk tot de punten,douche cap erop 30 min onder de droogkap.Deze keer heb ik S-Curl no drip als Leave in gebruik en haar serum.4 Haarbandjes en rollers ingezet en binnen 40 min.was ik droog, omdat het haar kroezig is gaat het sneller.Het haar was zo zacht heerlijk .Weing haar uitval.Weet echt niet wanneer ik naar de kapper ga want het gaat goed .....Ciaaaooo.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen