vrijdag 24 juli 2009

Marineren die handel

Vrijdag,24 Juli 2009

Het wordt weer een overnight prepoo dus heb ik mijn fav.moisturizing conditioners en olie uit de kast gehaald deze keer heb ik:

1.Creme of Nature Extreme conditioner
2.IC Deep penetration
3.Herbal Essence Hello Hydration
4.Wonder olie
5.en in het potje Extra Vergine Olijfolie met geperste knoflook
Samen gemix tot een luchtige creme en dat op mijn droge verdeelde haren(niet gewassen van te voren)gezet. Ben begonnen vanaf de hoofdhuid tot de punten

het haar zoog het zo op omdat het droog was. Het had echt een Moister beurt nodig.
De vlechtjes op het midden van mijn hoofd vast gemaakt met een haarspeld. Douche capje en een nog een plastic zak voor de zekerheid en daarover een katoenen doek. Mijn lichaams temparatuur zal verder zijn werk doen
en zo ga ik naar bed voor vanavond en pas morgen uitwassen

Ik doe alles op gevoel. Weet om en bij hoeveel van elke product ik nodig heb.Bij de olie hou ik het elk 2 volle eetlepels. Maar toch komt het vaker voor dat ik halverwege nog een beetje moet gaan maken vooral als er veel uitgroei is ....Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen