woensdag 15 juli 2009

Maak je haar klaar


Woensdag,15 Juli 2009

Voordat ik naar de salon ga om me haar te relaxen,zijn dit de volgende punten die ik doe een paar dagen en dit kan je allemaal doen 4-6 dagen voor de dag.

1.Was het haar met een Deepclean(Clarify )shampoo 1x
2.Volg dat op met een moisturizing shampoo 1x
3.Doe een Deepconditoner met een Protien conditioner voor ong 10 min.onder de droogkap
4.Volg dat op met Moisturizing conditioner ong.20 min.om het haar weer veerkrachtig te krijgen
5.Na dit alles zet ik Leave in Conditioner en haar Serum
6.Zet rollers in en ga onder de droogkap voor 1.5 uur
7.Ik ga me uitgroei(alleen de uitgroei)voorzichtig uit fohnen(niet altijd)
8.Zet ik Castor olie(Wonder olie)op me hoofdhuid en verdeel ik het haar en zet ik Kokosolie(heel weinig)elke dag tot op de dag van mijn relaxer
9.En voor de rest van de dagen draag ik het in losse haarstyles(een slappe paardestaart)en bind ik me hoofd zoals elke avond met een satijnen hoofddoekje als ik naar bed ga

En dit alles werk heel goed voor mij

Dus ja je kan je haren wassen een week van te voren.Het hoeft niet vuil te zijn en neen je gaat niet verbranden wel als je het 1 dag van te voren doe....Ciaoo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen