zaterdag 25 juli 2009

Dat voelt nou goed

Zaterdag,25 Juli 2009

Wow mijn overnight prepoo van gister is echt een geslaagde
ik haalde mijn katoenen doek en plastics ervan af en het haar viel gelijk op me schouders.Het voelde warm en boterzacht aan.Ik stond echt een minuut of 2 onder de douche zonder het aan te raken.Bang dat haren eruit zouden vallen(dat kan nooit maar toch)met mijn vingers toppen beetje bij beetje begonnen....ooooh man ze zijn zo zacht mijn nieuwgroei dit ga ik zeker om de 2 weken doen
daarna mijn CON Detangling Shampoo erin gegooid 2x.
en mijn Ors Repleninshing Conditioner dat effe erin gelaten voor ong 3 min.
haren afgedek met een doek om het overtollig water op te nemen
Mijn Protien leave ins (om het haar weer te versterken) en haar serum in gedaan
mijn rollers in gedaan IK HEB WEER EEN RECORD VERBROKEN 35 MINUTEN EROVER GEDAAN OM ZE IN TE DOEN ...JOEPIE
1.5 uur onder de droogkap.WNF Lotion en olie ingezet.4 losse vlechten,puntjes weggestopt en mijn satijnen hoofdoek erop en klaar....Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen