donderdag 23 juli 2009

Creme of Nature Detangling Shampoo



Donderdag,23 Juli 2009

HET ZEGT:Goodbye ordinary shampoo!Goodbye creme rinse and balsam -type conditioners !Now Creme of Nature does it all,with a super rich lather that not only conditions but takes the snag and snarl out of wet combing !on any hair,whether naturally straight,relaxed or afro and such sheen!such body!you'll agree "squeaky -clean"is out...
Smooth-clean is in and creme of nature's got it to give
This special extra body formula gives a lively ,full bodied bounce to fine,limp,"lazy"hair,while it cleans.
The secret?a special conditioning formula with organics ingredients and a ph of 6.5

How to use:Shampoo hair.Rinse thoroughly.Repeat.Comb while hair is still wet.Expect the hair to feel smooth,silky and conditioned.Set out blow dry.

De Waarheid:Deze shampoo doet echt ik moest me inhouden.Het haar voelt zo zacht aan ondanks dat ik 7 weken geleden naar de kapper ben geweest en veel uitgroei heb.Ik heb het haar niet uit gekamd want ben zo voorzichtig als het nat.Ik kon heel makkelijk een scheiding maken tijdens het inrollen van het haar en kon makkelijk de klitten eruit krijgen.Het is zeker een blijvertje.Ik ga het vaker gebruiken maar meer als ik veel uitgroei heb,Niet tijdens de eerste weken na een relaxed beurt

Cijfer 1-5
het krijgt een 5...Ciaaaooo

5 opmerkingen:

  1. wow blij dat j het ook goed vindt voor mij is het een blijvertje . love your site . wow and i can follow now so cool

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoii..welke shampoo gebruik je nadat je bij de kapper bent gweest?
    groetjes jennifer

    en ga zo door met je site, ik heb er veel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Jennifer
    Ik gebruik een clarify shampoo de
    ORS Aloe Vera Deep Clean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan je dees ook gwn in een blackhair winkel vinde?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Fan
    Ja hoor er zijn verschillende soorten
    Rood,Geel,groen en deze blauw zijn er te vinden

    BeantwoordenVerwijderen