woensdag 29 juli 2009

Citroen Olie


Woensdag,29 Juli 2009

Deze zag ik in de winkel staan en wist niet meteen wat ik ermee zou kunnen doen

Het Zegt: Zeer vergiftig voor in het water levende organismen. Irriterend voor de huid. Ontvlambaar.Buiten bereik van kinderen bewaren. Draag geschikte Handschoenen.In geval van inslikken, ontmiddelijk een arts raadplegen en etiket tonen. Bevat d-limoneen. Kan over gevoeligheid veroorzaken bij contact met de huid. Aanraking met de huid vermijden.

Het zag er zo bedreigend uit want zelf op het flesje staat een teken van "Milieugevaarlijk" Ik haalde het toch, en ik vroeg aan me Hubby wat kan je hiermee doen. Ik kan het sowieso niet in de cake zetten...LOL
Pas toen we bijna thuis waren zei hij, Maak er een muggen spray van, Leng het aan met veel water(We maakten ons klaar voor een reis naar Afrika)

Geloof me je hebt er maar een of twee druppels van nodig. De hele vakantie hadden we nergens last van. Ookal was dit onze zoveelste keer. Geen van die merken die je bij Kruitvat of Etos koop kunnen hier tegen op, We hadden die gebruik de vorige keer, toch had hij malaria gekregen en ik bultjes op me nek en benen.
In de avonduren op het terras geen enkel gezoem of gejeuk aan onze oren en voeten of geslagen worden in je rug of achter nek dit keer ...LOL

Heb het gehaald bij de grote kruiden zaak op de AlberCuyp.10 ml voor €4.95
Dat is jaren en jaren homemade Muggenspray hebben .....Ciaaaoooxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen