maandag 22 juni 2009

Neem ze in




Zondag,19 2009

Sinds ik er achter kwam dat er tabletten op de markt zijn om je haar te laten groeien ben ik gaan zoeken wat er allemaal is en ik heb ze gevonden.Ze zijn er in verschillende maten,kleuren,merken en zeker prijzen.Van alle soorten heb ik er maar 3 geprobeerd: Sunwell,Prorin en Bloem Haar Balans
Het zijn allemaal goede merken naar mijn idee.De Priorin die kost voor 60 tabletten 26,95 euro.De Bloem Haar Balans die is 11.95 voor 60 tabletten en de Sunwel die kost 5.19 voor 60 tabletten.Een ding kan ik zeggen,ik voel en merk dat ze werken maar ik kan niet zeggen dat die ene mijn haar of nagels(want dat laten ze ook)sneller groeien.Als ik het een week of 2 echt inneem voel ik het aan me nagels want die worden sterker en veel harder.

Pas na een tijdje merk ik het aan me haar want die wordt dikker,sterker,voller en het heeft een mooie zwarte gloed en je ziet meteen dat het haar gezond is en je hebt veel minder haaruitval. duss.. waarom stoppen.

Je moet het innemen als een kuur van sommigen moet je er 2 innemen en van anderen 3 x per dag maar ik neem er 4x wat kan die ene kwaad doen.Alleen goeds. 2 in de ochtend en 2 in de avond.

Het is al 4 jaren dat ik ze inneem en mijn haar is gegroeid van een jongenskop naar net voorbij schouder lengte en in die tijd heb ik mijn haar 3tot 4 keer kort geknipt

Wat mijn nagels betreft die groeien als kool men dacht dat het nepnagels waren zelf over mijn haar wordt er getwijfeld maar ik laat ze in die waan

Ik ga zeker door gaan met innemen van deze tabletten want ik heb als vrouw geen reden om te stoppen

De tabletten kan je halen bij Etos of Kruidvat .......Ciaaaooo

2 opmerkingen:

  1. Welke tabletten gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haai
    Ik had ze allemaal geprobeerd maar mijn Favo zijn die van De Tuinen

    BeantwoordenVerwijderen