dinsdag 23 juni 2009

Ze doen hoor ...Allemaal

Dit is een lange review van een paar producten die ik op dit moment gebruik en we beginnen eerst met de Aloxxis Polymedic Emergency Reconstructor (beter bekent als Nexxuss Emergency)

Dit heb ik gekocht nadat ik mijn haar gerelaxed heb.
Ik weet dat mijn haar heel veel gaat afbreken als ik niet een goede protien produkt gebruik. Dit is echt een Hardcore protien produkt had geen zin om naar de kapper te gaan of Mayo+ei mix te gebruiken
Het is een dikke doorzichtige lotion dat een beetje slijmerig aanvoelt en het ruikt heel lichtjes chemisch.
De eerste keer dat ik het gebruikt heb was ik niet zo enthousiast. had alle stappen gevolg maar toch brak mijn haar na de wasbeurt
Ik dacht volgende keer laat ik het langer zitten inplaats van 10 minuten uiteindelijk 20 tot 30 min werd het. De laatste 10 min onder de droogkap.

heb daarna een Deepconditioner gedaan en rollers in gezet, Girl!!! wat was ik blij. Het heeft echt zijn werk gedaan het zou jammer zijn want dat ding kost €96.95
Het haar breekt helemaal niet meer afgezien van 3 of 4 haarstrengen als ik het nu kam of borstel Je hebt er niet zoveel van nodig als je het maar goed verspreid vanaf de hoodfhuid tot in de punten.

Cijfer 1- 5
Het krijgt een 5


Caseque Corail 1500

Ik kan je niet zeggen hoe Happy ik ben met deze droogkap.
De Corail (Italiaanse merk) die doet echt zijn ding, want met deze dikke draden van mij dacht ik, ik zal nooit een goede droogkap vinden als van de salon. Het wordt super warm, 70 graden en ik zit er maar 1,5 uur eronder. Je kan het switchen minima ventilatie of niet (kijk bij de Labels voor meer)
Ik doe er mijn Prepoo, Hotoil, Deepcondition mee en het haar wordt boter zacht.
Ik pas er heel goed in met mijn grote rollers. Gelukkig dat je een voorklepje hebt dat open kan gaan en zo kan je er makkelijk in en uit of lucht scheppen
Een ding moet ik nog ervoor gaan halen en dat is 't voet met die wielen want die van Babyliss kan het nog net maar goed vast houden want die kap is nogal een beetje zwaar. Maar ik maak me niet druk, Ik krijg die toch van me schatje :)

Cijfer 1-5
Het krijgt een 10


Jojoba olie van de Tuinen
Het Zegt: Verzacht en voedt. Geeft de huid een glad niet vet gevoel. Mengt uitstekend met essentiele olie . Geeft extreem droog haar een oppepper door de olie 10 minuten te laten intrekken. Hierna goed met een milde shampoo wassen

De uitslag: Heb het op mijn huid gesmeerd en het voelt zacht en licht aan. Vooral als het op een warme dag is voelt de huid echt niet vettig aan, zowel op mijn gezicht en handen. Maar voor koudere dagen heb ik wel is dikker en cremig nodig.

Voor de haren heb ik het nog niet als hotoil geprobeerd maar als een sealing bij de punten na mijn Wave Nouveau Lotion is het perfect. Het voelt niet zwaar en vettig aan .Hartstikke goed om het haar te beschermen tegen de felle zon tijdens de warme zomerse dagen.

Cijfer van 1-5
het is een welverdiende 5

Paasha's Touch Pca Moisture Lock Leave on Hair Formula

Ik moet eerlijk zijn, Ik had nooit van deze merk gehoord laatst staan iets ervan geprobeerd. Maar als degene het verkoopt en erbij zweert dat het goed is dan ben ik verkocht (hele makkelijke product junkie ben ik, altijd in om iets nieuws te proberen)

Het Zegt(letterlijk vertaald) Deze Leave in Conditioner werkt heel goed op alle soorten haren en leeftijden, Het voedt het haar met vocht dat uit de lucht getrokken wordt. En daardoor wordt het haar zacht en gezond de hele dag door.
De Leave in bevat de volgende ingredienten Olijfolie, Jojoba olie, Tarwekiemen olie, Silkprotien en NA-PSO(???)

De Uitslag: Ik heb het geprobeerd toen ik rollers in wilde zetten. Had het al een tijdje in de kast staan want ik was hooked aan mijn At-One Leave in maar ik kon die niet vinden dus werd het deze. Ik moet zeggen het ruikt in eerste instantie lekker want je ruik die Tarwekiemen heel goed (een beetje meelachtig) En ondanks dat er olie inzit voelt het niet vettig aan, op een of ander manier trekt dat heel snel in. Het is heel romig je hebt er zoals de meeste producten maar een klein beetje van nodig. Begin bij de haar punten en werk naar boven toe. Toen ik mijn rollers uit had gehaald voelde het haar harstikke goed, Het was veel beter dan At-one Leave in

Dus deze wordt het en blijft het.

Cijfer 1-5
Een mooie 5

Zo, Al met al heb ik geen miskoop gedaan deze keer en dat is altijd fijn om te weten of te merken dat het product gewoon zijn werk doet. Ondanks dat een ieder haar gewoon anders is. Want niks is jammer dat wanneer iemand helemaal weg is van een product en als je het haal dat het totaal niks voor je haren doet. Dat heb ik met veel producten b,v shampoos en conditioners heel erg.

Ik zit hartstikke goed met mijn Creme of Nature (voor nu)
maar de laatste tijden gaan mijn gedachten heel vaak naar Kera Care producten. Me ogen blijven gewoon aan ze plakken en ik blijf om ze heen draaien en draaien als ik ze zie.

Uugghh ik ben echt een Junkie.............. Ciaaaooox

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen