maandag 22 juni 2009

Nog eentje


Zaterdag,9 Mei 2009

Gister heb ik mijn IC Deep Penetrating Creme Moisturizer gebruik en ik moet zeggen het haar voelt veel beter aan.Heb het gemixt met Amla olie en aangebracht als een relaxer en niet te vergeten de punten.Heb het haar dan ingewikkeld met een plastic cap en een doek erover heen gedaan,laten zitten voor ong. 1 uur of langer.had het haar niet gewassen heb het dus op droog haar gezet na het uitspoelen een beetje Baby Shampoo (Anti-Klit)gebruikt het haar was weer tam dit produkt ga ik een ander keer gebruiken maar dan onder de droogkap en zien hoe het dan uitkomt

Voor de rest ben ik tevreden.Misschien moet ik gewoon naar de kapper gaan want mijn uitgroei is veel en dik. het komt ook door mijn wonderolie mix die ik 2x in de week zet

heb ook besloten om de kam minder te gaan gebruiken en meer met mijn vingers door mijn haren te gaan zie wel hoe dat gaat.

En ik ga een andere methode doen tijdens het "Airdryen"

met een sjaal ronddom het hoofd om de voorkant want platter en gladder te krijgen.Laat het weten hoe het is uitgekomen ..........Ciaaaooox

2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik moet zeggen RESPECT voor je blog. Ben er echt blij mee en je hebt hele goeie tips.

    Ik heb laatst ook een Deep condition gedaan met Organic Roots Stimulator Olive Oil Replanishing Pak en een beetje Wonder 8 Oil en vervolgens een kwartier onder de droogkap. Het haar voelde zacht en vol aan en glansde ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Fabienne
    Dat is nou een lief compliment,Dankje meid

    Oooh wanneer het haar zacht aanvoelt na een wasbeurt kan ik er bijna niet vanaf blijven

    BeantwoordenVerwijderen