maandag 22 juni 2009

Ik word er moe van



Woensdag,20 Mei 2009

Op dit moment wordt het pand waar we wonen aan de buitenkant gerenoveerd. De voor en achterkant (balkon)
De kozijnen worden geverfd en de vloer van onze balkon wordt vervangen want het leek alsof ik paddo's kweekte. We konden op bepaalde plekken onze beneden buurvrouw zien zitten

Maaaar SJEEEEEZZZZ !!!!
Wat werken die mannen langzaam.
Het lijkt wel alsof ze ons pesten. Want iets dat ze in een paar uurtjes kunnen doen doen ze in 2 dagen. Ze beginnen vroeg, Om 8.30 hoor ik geboor en gehammer en ook nog hun radio die op luid 538 afgstemd is. Om 9.00 hebben ze een lange pauze tot en met 12 uur. En om 15.00 zijn ze pleite....Tot morgen mevrouw

Deze 2 dagen was een hel voor me, Want ze hadden de achterdeuren belemmerd want de vloer van de balkon was er helemaal uit. Ik kon het huis niet goed luchten ....uuuggghhhh
Maar gelukkig ik kon er vandaag weer op.

Ik denk dat ze nog heel lang hier bezig gaan zijn want de tempo waarop ze werken is ....Uh-Uh
zeker om hun ASS te redden
Om hun werk te behouden in deze crisis ....Ciaaaoooxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen