maandag 22 juni 2009

Doctor !!!
















Wat ik kan zeggen over deze producten is
In het begin was ik er niet zo enthousiast over want het heeft van die zware pepermint, medicijnachtige geur maar heb zo mijn research gedaan op het net en niet iedereen is zo tevreden met de spullen maar ik was toch benieuwd naar Dus......

Mijn eerste product was de Spray (Braid Relief) want ik had vlechtjes in. En zoals je weet kan je hoofdhuid geirriteerd en droog aanvoelen. Die man waar ik mijn haar producten koopt in de Javastraat heeft het me aangewezen. Wilde het in eerste instantie echt niet gebruiken, dacht dat ik een uur in de wind zou stinken maar ik heb hem toch gekocht en gelukkig. Want het werkt echt. Het verlichte mijn hoofdhuid, het geeft zo een prikkelend, verkoelend gevoel. De jeuk was meteen weg en mijn hoofdhuid was niet meer zo geirriteerd Ik blijf het zeker nog gebruiken. Het is heel goed ook tijdens de warme dagen.

De tweede is ''Damage Hair Medicated Treatment ''die heb ik ook gehaald omdat ik veel haaruitval had na mijn relaxed beurt. Ik had geen zin om naar de kapper te gaan om de hele dag daar te zijn. Dus deed het maar lekker thuis. Eerst wilde ik de ''Nexxuss Emergency'' kopen maar die was er helaas niet. Het is een protien product dus voorzichtig en niet teveel gebruiken. Ben er zeer blij mee. Ookal had ik de eerste keer geen Moister Deep Conditioner gedaan (heel stom om het niet te doen) maar nu weet ik beter. Het is echt een medicijn en het ruikt zeker naar medicijn. Maaaar het doet zijn werk, Want mijn haar uitval werd veel minder Yeah!!!!!!!!

En de derde is de ''Hair Oil'' dat ook super is, Die een sprankelende sensatie is als je het goed masseert op de hoofdhuid. De olie die heb ik gemengd met mijn olie mix dus elke dag doe ik het in mijn haar. Nadat ik het gebruik heb voelde ik het bekende geprikkel. Heerlijk fris. Het haar is veel sterker, voller en dikker geworden en veel minder haar verlies.
Dus Dr.Miracles die gaat vaker thuis bij mij zijn ;)

Ciaaaooo Zeytins

4 opmerkingen:

  1. Hey Justherz,

    Waaruit bestaat jouw Wonderoile mix? Heb dit proberen te achterhalen, maar zonder suc6. Alvast bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Nia

    Me wonderolie mix is te vinden onder de "links balk", hier aan de Linkerkant
    Maak er een klein beetje van om het eerst te testen, Misschien reageert je haar er anders op. Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, heb het over het hoofd gezien. Ja, het is uitvogelen welk formule wel of niet voor jouw haar(conditie) werkt. Mercikes voor je antwoord, meis. :)

    BeantwoordenVerwijderen