maandag 22 juni 2009

Wassen,Wassen

Zaterdag,11April 2009

Ik had eigelijk een Cowash gepland maar ik voelde dat ik beter met een Deepclean shampoo kon beginnen. Want mijn hoofdhuid die jeukte een beetje en ik had heel veel troep in mijn haar ingedaan dus dat moest er allemaal uit.

Deze keer heb ik mijn Aloe Vera Shampoo van ORS gebruik het voelde heel goed aan. Mijn haar die was zacht en kambaar (wat ik heel voorzichtig deed). Heb het haar 2 keer gewassen de 2keer liet ik het effe inzitten ongeveer 1-3 minuten en daarna grondig uit gespoeld. Heb zoals altijd opgevolgd met een Deepconditioner die ik bij mekaar gemixt had er zat: Honing, Herbal Essences Hello Hydration, 3 theelepels van Dr.Miracles Hair medicijn en een paar drupples van Vita.E olie. Ik mag niet klagen het haar voelt en ziet er heel gezond uit. Ook mij haaruitval tijdens zo een dag was weinig, Maar toch ik wil helemaal niks zien en zoals we weten is dat onmogelijk. Wel een ding het haar breekt niet meer het. Heb meer haaruitval, dat wilt zeggen dat er een witte bulb aan het begin van het haar zit dus die heeft zijn tijd gehad. Maar de laatste tijd zie ik er wel veel van zulke ik ga zeker wat sterker spullen indoen.

Heb mijn Deepcond.in gelaten voor ongeveer een uurtje met een plastic cap op en een doek. Dat uitgespoeld en op gevolgd met mijn Leave Ins.

En zoals altijd heb ik het weer laten Airdyen. Deze keer heb ik ook die spray van Dr. Miracle's gedaan alleen op de hoofdhuid. Wie weet, ik zie hoe dat gaat het is eigelijk voor als je een geirriteerde hoofdhuid heb en dat heb ik gelukkig niet.

Well Thats It ...................Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen