maandag 22 juni 2009

Tot nu toe gaan we goed

Vrijdag,24 April 2009

Waar moet ik beginnen.
Sinds ik 4 maanden geleden begonnen ben met deze reis is mijn haar echt vooruit gegaan. Ik pomp zoveel geld, tijd ,liefde en energie in en ik voel ,zie en merk dat het groei maar vooral gezonder is geworden..YAAAAH

De Forums en Sites waar ik allemaal op ga (en geloof me er zijn er veel) en hun aanwijzingingen volg leer ik elke dag weer iets.

Ik hou me aan mijn regimen en mijn haar zo te zien reageer er goed op. Wat jammer dat ik het niet eerder gedaan heb. Maar het maakt niet uit want ik had nooit in mijn leven gedacht dat mijn haar zo lang kon zijn. Ben blij, mijn man is blij en geloof me hij helpt me ook zoeken naar producten .Wat een lieverd. Mijn haar ziet er gezond uit en het voelt goed aan wat deze reis betreft ik ga er zeker niet mee stoppen.

Op dit moment, het enige wat ik heel graag zou willen hebben is een sterker haardroger/kap om Deepcondition te doen.

Waarmee ik ook serieus mee bezig ben is mijn gezicht reiniging.
zoals altijd zijn er een paar vlekken en puisjes die je niet happy maken. Ben niet van plan om al te dure spullen te gaan kopen. Ik hou het lekker simpel. Elke ochtend als ik wakker ben, gezicht spoelen en daarna afdeppen met mijn handdoek en een beetje citroen sap op mijn gezicht zetten laten intrekken en als ik ga douchen met warme doek afvegen. Soms dat opvolgen met een masker voor een maar minuten ik zal proberen om het vaker zo te doen. Wat voor maskers ik allemaal gebruikt zijn Tree Oil Face mask, Aloe Vera, vitamine E en klei masker (seaweed) van de Body Shop

En mijn scrub is the Vitamine E Exfoliator Vitamin. Ik gebruik de hele lijn van de Vitamine E collectie van de Body Shop al jaren en ik ben er zeer tevreden over. Trouwens met hun artikelen kan je nooit verkeerd gaan,
Het enige wat ik graag zou willen hebben is de Sonicare Face Brush van Clarisonic MAN ik ben echt jaloers op mensen die het nu hebben

maar ik krijg het wel ....Toch Schat .........Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen