maandag 22 juni 2009

Shoppen

Zondag,3 Mei 2009

Gister ben ik met mijn man weer lekker op stap geweest. Het was te zonnig op thuis te blijven
We zijn eerst naar A'veen geweest na een lange tijd. Eingelijk vind ik er niks aan maar een van mijn favo. winkels is daar Sephora.I k kan niet wachten totdat er eentje is in A'dam is. Ze hebben heel veel make-up artikelen. Mijn Fav. brand is Make up For Ever (MUFE) ben helemaal weg van deze merk hun Foundation is te gek. En hun pigmenten. Man .
Maar dat wilt niet zeggen dat ik MAC de rug toe keert helemaal niet dat nooit. Gister heb ik niets bijzonder gekocht alleen zo een grote borstel om mijn poeder op te brengen, En een Comedonenlepel om meeeters te bestrijden. Ookal heb ik niet zoveel last van ze maar van tijd tot zie ik er eentje opduiken. Moet er wel bij zeggen dat als je dit gebruikt, je gezicht eerst moet stomen want anders maak je je gezicht gewoon kapot en dat je niet te veel druk op moet zetten

De Hubby is niet gediend van het make-up gedoe dus hij ging naar boven bij de V&D en kwam, Gepak en Gezak en een grote smile on his face terug . Ik ben zo blij met hem ;)

Als een van ons eerder klaar is gaan we naar ons ontmoetingsplek de Mac Donald voor een kopje koffie en gaan e verder met shoppen. Zijn we klaar nemen we de tram richting de stad en stappen uit bij het Leidseplein en lopen vandaar verder naar de Kalverstraat. Halverwege stoppen we zeker om binnen te kijken in onze favo, winkels dit keer ben ik naar de Tuinen geweest en heb zo een Hennaplus Colour Activator kitgekocht. Eigelijk alleen om het flesje zodat ik mijn hot-oil makkelijker kan zetten in mijn haar. Ze verkochten geen losse flessen dan maar het hele pakket dan. Ben niet van plan om die kit te gaan gebruiken dus die blijf voorlopig in de kast liggen ik heb er niet eens verder naar gekeken.

Aangekomen bij de Heilige weg gelijk naar de MAC Store, alleen om rond te snuffelen maar ik kon het niet laten om wat te kopen. Deze keer de Angle brushes no263 voor de wenkbrauwen deze is harstikke goed en het zit lekker in de vingers niet zoals die dikke van de Body Shop. Ik hoefde maar naar de overkant te lopen van de winkel en daar lag ie de rode Birkenstock slipper en die kwam ook mee. Gelijk uitlopen ze zitten zo lekker alleen als ze nieuw zijn moet je effe wennen maar daarna.......

Effe naar Morgan (wat jammer dat het niet meer leuke kleding heeft) maar toch iets moois gekocht. Een lange linnen bordeaux rode vest zonder knopen met lange mouwen

Van al dat lopen werden we moe effe een terrasje pakken op het Rembrandtplein
heerlijk weer, genieten met een Corana bier maar we kregen honger en dat werd Sushi bij Tomo dat vlakbij is. Het eten is zo lekker en aardige mensen/dames werken daar.Voor ons is er altijd een plek maar we reseveren meestal want het is vaak druk.

Met een ronde buik en verzadigd gevoel gingen we naar huis....Heerlijk ..Ciaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen