maandag 22 juni 2009

Nog Eentje


(Woensdag,12 Mei 2009)

zoals altijd als het lekker weer is ben ik de hort op gegaan want ik moest toch een paar dingens inkopen dus.
En ik heb mijn voorraad weer aangevuld met Conditioner, Eenmaal ik toch van plan ben om een overnight prepoo te blijven doen wil ik er niet zonder zitten.

Naar de Albertcuyp markt en daar die Cheapie conditioner alle soorten 3 voor 5 eurie en ik kon het echt niet laten toch. Ik heb gekozen voor Gliss Kurr Oil Nutrive Conditioner met Argan en Shea Olie speciaal voor gespleten punten en omdat we dat zeker niet willen hebben, heb ik het gekocht.

Had het al eerder geprobeerd maar niet als prepoo en dat ga ik van de week doen.
Ik denk dat ik deze Conditioner een tijdje ga uit proberen en vertel wel later hoe me haar erop reageer .................Ciaaaooo.

(PS.als Prepoo en Cowash is het super als Deep Conditioner voor mijn relax haren niet echt)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen