maandag 22 juni 2009

Olive Oil Moister Hair Lotion


Dinsdag,29 April

Vandaag na 6 dagen heb ik mijn haren gewassen(bah) en het had echt een Deepclean beurt nodig. Waarom het zoalng duurde ik wachtte op een groen licht van een zekere vriend. Maar helaas ......ik had het kunnen weten........

Vandaag was ik begonnen met een protien prepoo bestaande uit Mayo+hele ei. Dat een hele tijd laten marineren, op gevolgd met een shampoo was en eenMoister Deep Conditioner van 50 min. Afgespoeld en mijn leave ins ingedaan. Heerlijk zo een wasdag. Als het aan mij lag zou ik het elke dag wassen. Voor deze keer heb ik De ORS Olive oil Moisturizing Hair Lotion gebruikt nadat mijn haar droog was. Had het al een tijdje in de kast liggen. De eerste keer dat ik het gebruikte was ik niet zo happy about it. Ik vond het te vettige aanvoelen en het maakte me haar zo zwaar. Maar ik kennende ben gaan rondsnuffelen op het het NET hoe ik het nou precies moet gebruiken en ik ben blij dat ik dat gedaan hebt. Inplaats van een dikke klodder in je handpalm te zetten en inwrijven en dat in je haar doen, gaat echt niet werken. Je moet het beetje bij beetje aanbrengen. Vanaf de haarpunten naar boven toe werken. Het maakt het haar echt zacht en laat me niet beginnen over de heerlijke geur dat het heeft. Gelukkig heb ik het niet weggedaan Voor pas gerelaxed haar zou ik het niet zo snel gebruiken (in de zomer dan he) pas over een paar weken als ik veel uitgroei heb ....maar dat ben ik ....Ciaaaooo:)

Cijfer 1-5 :het krijgt een 4,5

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen