maandag 22 juni 2009

Niet echt

Dinsdag,5 Mei 2009

Inplaats van een prepoo heb ik hotoil gedaan van Olijfolie. Nadat ik het gezet heb ben ik ong.30 min onder de droogkap geweest. Die ga ik na deze keer niet meer ga gebruiken. Het is een Babyliss 1200 watt. Ik ben er he-le-maal niet weg van. Het is veel te zwak voor mijn volle bos en prepoo en hotoil en deep conditioner. Heb het gekocht bij Neckerman ....Sorry het doet geen moer. Een baby (haha) kan er onder slapen.

Een deepconditioner heb ik vandaag ook niet gedaan, Heb het een paar minuten in gelaten en daarna lichtjes uitgespoeld Het was oke. Er was naar mijn gevoel en idee veel haar uitval tijdens het uitkammen, denk dat ik maar eerder moet gaan relaxen want de laatste was op 17 maart 2009 en ik heb heel veel haargroei niet te geloven.

Ik ben trouw aan me regimen want het werkt Maar ik wil een goede droogkap ......Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen