maandag 22 juni 2009

Koninginnedag

Zaterdag,2 Mei 2009

Wat eigelijk een mooie dag moest zijn is als een drama voor de koningin en omstanders in Apeldoorn ge-eindigd. Want een bewuste aanslag werd er gepleegd en dat was gericht op de koninklijk familie en zoals we allemaal weten zijn er doden gevallen waaronder de dader. Wat vreselijk allemaal. Jammer dat het moest gebeuren want het was zo een mooie zonnige dag en ik heb het met mijn mannetje door gebracht.

Wat rond gelopen op de Amsterdamse-Poort. Gegeten bij de Chinese restaurant Kam-yin.
We waren niet zo uitgedost enige wat oranje aan me was was mijn tas. Zoals we allemaal weten is deze dag niet meer zo leuk als vroeger en dat kunnen we van heel veel dingens zeggen.

Er was niks bijzonder te vinden. Enige wat we gekocht hebben zijn twee bandana's voor mij. In het zwart en in het leger groen. Ze staan leuk om je haren te beschermen tegen wind of een felle zon(in de zomer). Mijn mannetje was tevreden met zijn zoveelste beige pet. Voor deze 3 dingens hebben we in totaal 7 euro betaalt. Op zo een dag kom je bekende tegen en ik heb er eentje na een lange tijd gezien. Een ex-collega met wie ik een immens leuke tijd gehad heb, Het was leuk om haar weer te zien.

Na A'damse -Poorts zijn we naar de stad gegaan B-I-G Mistake. Waaat een drukte en een viezigheid allemaal. Dat is een ding waar ik echt niet van hou, het geschreeuw en het gezuip is niks voor ons, Maar ja wat kan je er tegen aan doen op zo een dag, snel proberen een zijstraatje te vinden om binnen door te lopen op zoek naar een iets wat rustige plek.
En gelukkig we hadden een mooie plek gevonden op een bankje vlak langs het water naast een koppel uit Zambia die helemaal uitgedost waren met oranje hoed en boa. Heel leuk om ze te zien want ze waren all kiss kiss en hug hug iets wat ik weinig zie bij donkere mensen.

Maar we moesten verder en gelukkig want we kwamen een Thaise masseuse langs de weg tegen die voor 3 euro je ongeveer 5 minuten masseert en dat konden we echt niet laten. Ik kreeg eentje voor de nek en schouders. Heeeerlijk, wat een kracht voor zo een klein vrouwtje. Alleen sprak ze te veel en waren er veel omstanders maar ik genoot. Zou wat langer in die stoel willen blijven als het wat rustiger was. Ik ga dit vaker doen een massage halen ..Gewoon een salon binnen lopen want er zijn er veel van in Amsterdam.

Zo dus al met al was het toch een heerlijk dag samen met mijn man en we hebben genoten Jammer dat het anders liep voor de koningin en de omstanders ..........Ciaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen