dinsdag 23 juni 2009

I'm Still Here


Er zijn van die dagen of momenten die je zo emotioneel / depri kunnen maken en dat niks en niemand je aan het lachen kan krijgen. Ookal ben je in goed gezelschap en voor mij is dat mijn man.
Als je samen uit een diepe dal ben gekomen en nog closer ben geworden naar mekaar toe is niks mooier dan dat.
Als je heftige gebeurtenissen zoals Family Issues heb meegemaakt of je bent er nog steeds midden in, dan voel je alleen maar woede en strijdlust. Ook zie je een andere persoon in de spiegel, want er komen bepaalde krachten naar boven waarvan je zelf schrikt en niet eens wist dat je dat kon doen en / of zeggen.


Als je weet dat het tijd is om Jouw.... ja, Jouw leven te leiden zoals Jij dat wilt en GENOEG is GENOEG !!!  dan trek je een lijn.....tot hier....niet verder.

En dat betekent dat ik geen SHIT !!! meer pik van niemand maar dan ook van niemand...

Ik weet nu pas dat ik een sterke vrouw ben.
Ik weet nu pas dat, als ik dit aankan...kan ik alles.

Ik ben zo teleurgesteld in mensen, in MIJN mensen en eerlijk gezegd ik word er soms emotioneel en down van. Maar de rust die ik in mijn hoofd heb en voel... man :)
Ik zou het weer zo doen als het moest. Heb TO-TAAAAL  geen behoefte meer aan dat soort energie !!!

Ik ben nog gelukkiger met Mezelf  ( vooral dat )

Met MIJN RELATIE ( voor al dat ) en  

MIJN LEVEN (  voorr - aal dat  ) !!!!!!

En over het algemeen het leven zelf, hoe hard hij ook kan zijn.

Maar nu ben ik er klaar voor.
Kom maar ...      Ciaaaoooxxx

3 opmerkingen:

  1. "A wise man told me dont argue with fools,Cause people from a distance can't tell who is who."

    ik ben ook teleurgesteld in oude vrienden van mij...

    Fxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt helemaal gelijk ..


    Fxx

    BeantwoordenVerwijderen