dinsdag 23 juni 2009

Keune Sports Fibres



HET ZEGT:Neutrale wax voor flexibele styling met unieke vezelstructuur. Geeft veel glans.Frisse Orange geur. Neem kleine hoeveelheid in handpalmen en werk door droog of nat haar

DE UITSLAG: Mijn kapster gebruikt dit elke keer voor mij als ik pas gerelaxed heb na het tangen. Het haar zit zo mooi, Echt gepolijst. Geen enkel haar streng springt eruit. Je hebt maar een klein beetje van nodig en het ruikt heel fris naar snoepjes kan je zeggen. Als je het aanraakt lijkt het alsof er hele dunne draadjes aan je vingers zitten. Het voelt niet plakkerig of vettig aan.

Ik vind het beter dan Gel en je hoeft niet bang te zijn dat je van die witte vlokken op je haren gaat hebben/krijgen. Er zit geen Alcohol in maar wel van spullen die heel moelijk te schrijven en te lezen zijn dan Alcohol. Ik ben er blij mee, Gebruik het alleen de eerste 2 weken na een relaxed.

Heb het nooit en durft het niet,om het op mijn natte haren te zetten.

CIJFER VAN 1-5
Na een verse relaxed is het harstikke goed om te gebruiken een 5
maar daarna blijft het in de kast dus ....................Ciaaaoooo:)

TIP:Het eerste couplet van het Wilhelmus zit erop (voor degene die het niet uit het hoofd kennen) goed voor mij .......LOL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen