maandag 22 juni 2009

Het is allemaal goed zo

Image: Google
Familie wat zou ik er alles voor willen doen om het niet te verliezen, Maar als het niet gaat, gaat het niet. Er is volgens mij niets belangrijker in deze wereld dan familie een sterke, solide warme, lieve grote familie die dag en nacht klaar voor je staat, Die Nomatterwaths vierkant achter je staat. Iedereen elkaar respecteert of het nou ouderen tegen jongeren of andersom. Oma's en opa's die blij zijn je te zien en altijd koek in huis hebben bij wijze van spreken . Pa en Ma die altijd voor je klaar zijn en gescheiden of niet, Je weet zeker ze houden van je.
Ik heb dat maar in kleine beetjes gekend. Ik had een opa die heel lief was tegenover ons allemaal. Ik kan hem herinneren als een grote sterke man die heel veel grote hete verse pepers kan eten. Ik was 6 of 7 weet het niet meer. Mijn oma van moeders kant is iemand die ik nooit maar dan ook nooit in mij leven zal begrijpen, Hoe ze het kan toe laten dat haar kinderen zo onderling gescheiden en vervreemd van elkaar kunnen zijn. Want zo zie ik het....... maar afijn
Me relatie met mijn vader en moeder is altijd een hobbelig weg geweest .
Ik kan me een ding wel heel goed heugen. Ik heb tot een bepaalde hoogte een fijne jeugd gehad het was voor een tijdje echt zorgeloos vooral toen we in het dorp woonden. Ik hield van mijn vader zoveel, Ik was zo gek op die man en daarom kan ik het hem niet vergeven wat ik nu allemaal weet. Mijn moeder is de grootste teleurstelling in mijn leven heel jammer dat we nu zo leven, maar het zat er allang aan te komen. We spraken helemaal niet met elkaar het was allemaal oppervlakkig. Er was nooit een tijd dat ik met mijn moeder kon praten over alles, Het was altijd ja mama en Amen.
Wat mijn halfzus en broer betref er zit een dikke streep horizontaal in alle herinneringen wat ik van hen heb. Voor mijn broertje heb ik altijd een zwakke plek. En ik denk dat ik dat altijd zal hebben. Op dit moment is het koel tussen ons maar ik weet zeker het komt goed. Nu ga ik door het leven zoals ik dat wil, met wie ik dat wil, want iedereen in mijn leven was al bezig met dat ......Ciaaaooo:)

2 opmerkingen:

  1. Dag justherz. Het is Susy van hairlista. Ik ben meteen je blog komen bekijken. Ik wilde reageren op je blog familiie. Weet je misschien kan ik me niet met jou identificeren in jou familie situatie, maar wij allemaal gaan door iets in het leven, iedereen. Maar wat ik leerde door de jaren heen is mijn geloof zeten in Jezus, sorry I will switch into englisch cuz I'm better in that than Nederlands. As a young girl (17) years old I gave my hearth to Jezus. I always believed in Him but I never served Him. In that time my hearth was broken I knew that He was the only one that could help me. So Iam walking in Him, reading His word and getting the strenght that I need. His word ALWAYS gives me strenght, and I learn to know Him better. What happend in your life Justerz, and before it happend, Jezus knew about it. And you know, He can help you about it. Don't think that you can handle it on your own. The bible says without Jezus you cannot do anything. He is the One who can heal your emotions and make you a new woman. And He can give you peace, although the situation with your familiy is not like you wanted, He can give you peace, so you will be happy in the mist of the troubles. Recently I have been going through a divorce, and that was so painfull. But I prayed and put my trust completely in God, and He has helped me amazingly so that I could finish my University. I got a good job and got promoted. I'am so happy right now and so thankfull to Him. And right now I'am trusting Him to restore my marriage. Because for God there is nothing impossible. He loves you sooooo much that's why He give His life for you on the cross. My advice to you is try Jezus, you won't regret it. Byyee. Mijn mail is susy_122@hotmail.com als je me wil mailen. tot ziens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid dankje wel
    God alleen die laat ons nooit vallen
    jammer dat wij dat bij hem doen

    BeantwoordenVerwijderen