maandag 22 juni 2009

Nou,Zeker geslaagd vandaag

Goede Vrijdag 10,April 2009

Ik wilde het dit jaar echt proberen om de hele dag geen melk of dierlijk producten te eten, Maar ik heb het niet kunnen doen, Want ik weet dat ik in de fout ben geweest met het ontbijt. Ik heb een plakje kaas gegeten en ik weet ook niet echt precies waar een eitje nou precies pas, Wel of niet eten. Dus ja ik heb er eentje gegeten. Maar voor de rest van de dag heb ik echt mijn best gedaan. Bij het middag eten ben ik volgens mij weer de mis gegaan, Want ik heb een Visburger menu bestelt bij de Mac.Donald en er zat een romige saus op en mijn late avond eten was verse zalm met penne en spinazie met een romige saus dus al met al weet ik dat ik niet geslaagd ben voor vandaag. Zal het volgend jaar maar weer proberen en hopelijk lukt het.

Anyway vandaag ben ik naar de stad geweest en heb een paar dingens gekocht. Laat me maar met een ding beginnen. Vandaag ben ik na een lange tijd naar de kerk geweest, Ookal was er geen mis maar ik wilde het effe doen. Ik ben ongeveer iets van 15 minuten gebleven weet het niet zeker het voelde goed aan om die klanken te horen. Moet er vaker in gaan en geloof het is in de Klaverstraat dus elke keer effe binnen gaan kan geen kwaad. Moet wel ervoor zorgen dat ik genoeg kleingeld bij me heb om een kaarsje aan te maken voor mezelf en mijn geliefden .....IK DANK U VOOR ZE.

Ik moet bekennen voordat ik daar geweest was ben ik eerst naar MAC gegaan. En ik ben er niet met lege handen eruit gegaan. Heb mijn zoveeste potje pigment gehaald maar deze moest ik echt hebben De naam is Burnt Burgundy dat zeker mooi gaat zijn voor een smokey eye. Kan niet wachten om het uit te proberen. Trouwens heb vandaag een Tip gekregen van een van de meiden die daar werkt je kan je Pigment met kleurloze nagellak mengen dus dat gaat het ook worden deze zomer. En nog een paar testerjes de namen zijn Emurald Green en Deep Blue Green prachtige kleuren. En Eye shadow navulling meegenomen genaamd Coppering. !!!!

Eindelijk heb ik ze. Birkenstock slippers de bruine. Ze waren maar € 49.95. Ik kon ik ze niet laten liggen.Er waren verschillende modellen in de winkel. Heb ze meteen aangehad (iets wat ik meestal doe) en het leek alsof mijn voeten/benen/lichaam gecorrigeerd werden(zal wel aan me liggen) want ik begonnen anders te lopen en op het einde van de dag deden mijn benen pijn en een blaar!!!!
NOU BEDANKT.......had het me wel anders voor gesteld van deze hit sandalen maar al met al ik ben er blij mee en zie hoe het verder gaat.

Enja ben weer met een olie thuis gekomen. Was het trouwens niet van plan......( eerlijk ).
had me haar los los gedaan met wat krullen in. Het zag er naar mijn idee wel goed uit alleen had ik kennelijk te weinig olie of Moisturizing in gedaan, Want de eigenaar van de winkel (waar ik mijn haarspullen koopt) die wilde mijn haar volpompen met olie. Ik wilde een warrige look hebben. Dus ik een cremetje hier, moisturizing daar en weer een beetje van dat en toen kwam hij met deze het heet Semi Di Lino Diamante CristaliLiquidi. En vertelde mij dat er geen druppel ├Âlie in zit (YEAH RIGHT). Maar als ik lees wat er allemaal in zit, zit er wel degelijk olie bij o.a Mais en Soya. Er zitten veel Kristallen Elementen in, waardoor het je haar zacht maak en het laat glanzen. En niet te vergeten het ruikt lekker. Als het zijn werk goed doet is het een blijvertje. Ik hoop van wel want het kost voor 50ml €27.95. Maar ik mocht het nemen voor €20........Dus

Was ook weer in een Natuurwinkel om te kijken wat ze allemaal hadden voor haar tabletten en ik zag dat Biotin er was. Heb het niet meegenomen want ik heb er nog een paar flesjes en pakketen van Priorin en Sunwell tabletten (die trouwens ook goed zijn). Als ik klaar met ze ben stap ik misschien over

Al met al zoals je kan lezen ben ik blij vandaag want het was ook heerlijk weer en ik voelde me kiplekker ..............Ciaaaooo

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen