dinsdag 23 juni 2009

Finally!!!!!!


Woensdag,20 mei 2009

Sinds ik begonnen ben met mijn haar (reis) zeurde ik aan mijn wederhelf dat ik een goede haardroger/kap wilde helpen. Zo lief dat hij is, had hij mij verrast met die Babyliss maar dat is niet voor mij haartype (Sorry schat) Maar je hebt het helemaal goed gemaakt met deze (samen met de jarige) Want het is precies die ene die ik wilde hebben. Dit is de Corail 1500 Saloon System (made in Italy)

Met deze kan je

* De werktijd instellen erg handig gaat automatisch uit.
* Je kan de temperatuur instellen van 0 tot en met 70 graden ......pfffffff
* Het heeft een controle lampje. Als het lampje brand betekent het, dat het verwarmingsfase gaande is en als het uit is betekent dat de ingestelde temparatuur bereikt is .....handig he.
* De ventilatie instellen op stand 1 voor minima 2 voor maxima
* Voorstukje van de kap kan open en dicht handig om in en makkelijk uit te komen (voor een hapje lucht)

Ik ga hem vaak gebruiken voor zowel mijn Prepoo en Deepconditioner. En als ik pas gerelaxed heb een Saran wrap maar daar ga ik later meer over vertellen .....Ciaaaooox

5 opmerkingen:

  1. Hoi alles goed? ff een vraagje.. Waar heb je die droogkap gekocht? Ik wil mijn moeder verassen met 1 aangezien ze die van haar met plakband probeert te redden haha.

    P.s je blog is echt leuk hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh dankje wel
    mij droogkap heeft hij gekocht mij Majuba
    Amsterdam

    http://www.majuba.nl/index.php (kopie en plak)
    tel.0206681533

    Bij de groothandel Hanos zijstraat van BMW Autohandel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Justherz,
    Ik vind ook dat je een gave blog hebt! Je geeft me inspiratie om mijn haar goed te verzorgen.
    Waar zijn de dingen waar je op moet letten bij de aanschaf van een haardroger?
    Ik wil namelijk ook een prefesionele haardoger kopen maar weet niet waar iko moet letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaww Bebe
    dankjewel heel lief van je
    toen ik deze nog niet had las ik heel veel over verschillende drogenkappen,welke geschikt was voor mijn haartype(african-american hair)
    wat voor settings het had,en of het salon geschikt was.Ik las ook heel veel reviews op internet
    wat ik ook interessant vond om te lezen was dat de beste haardroogkappen gemaakt zijn in Italie:)

    Deze raad ik je zeker aan

    BeantwoordenVerwijderen