maandag 22 juni 2009

Echt Nodig Deze Keer

Dinsdag, 7 April 2009

Vandaag werd ik wakker van een hele diepe slaap dat me nog meer vermoeiender doet voelen dan uitgerust. Maar ach het komt wel goed met een stevig ontbijt. Ik kijk naar mijn kalender en ik zie dat ik een prepoo moet doen vandaag. Heerlijk. Dat heeft mijn haar echt nodig want de laatste wasbeurt was een beetje verkeerd afgelopen, had geen conditioner gebruik (heel stom) en daardoor is mijn haar heel droog en hard geworden maar ik heb zo mijn "truukjes" om dat te verhelpen.

Loop naar de badkamer beetje opfrissen, Hubby is er niet dus ik kan rustig aan doen.
Vandaag gaat mij Prepoo alleen uit verzachtende olieen bestaan: Extra Vergine olijf olie, Vitamine E, Castor olie en een beetje van Dr.Miracles Hair Oil. Zet alles in mijn mix bakje, goed mengen, Neem een katoen bolletje en dippen maar en in het haar zetten vanaf de hoofdhuid tot de punten (vooral niet vergeten). Daarna neem ik een plastic zak en dat op mijn hoofd zetten. Het goed opzetten zodat de olie niet langs je oren of slapen of je nek komt. Voor versteviging neem ik er nog twee en dan een doek en verder wikkelen zodat alles warm en op zijn plek blijf. Dit alles blijf tot morgen ochtend zitten. Het hoeft eigenlijk niet zo lang je kan het na een paartje uurtjes uitwassen maar dat doe ik liever als ik een Hot-oil (olie opwarmen) doe.

Een Prepoo is nodig om het haar weer van zichzelf gezond te worden en te laten zien. De olie dringt diep het hoofdhuid in. Dit is iets wat ik elke week weer doe. Hangt van de conditie van mijn haar af. Heb ik veel haaruitval dan doe ik een Protien mix is het droog en dof dan doe ik een moister mix.....Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen