maandag 22 juni 2009


Donderdag, 16 April(echte datum) hier gezet vanuit een ander blog van mij

Gister had ik iets nieuws gedaan omdat ik veel haar uitval had (nou een beetje) met een witte bulp eraan dacht ik, Ik doe een teentje knoflook in me Olijfolie om het haar ietsie sterker te maken.

Zoals jullie weten Ik hou van een Prepoo. Als het aan mij lig had ik een Prepoo elke dag de hele dag in mijn haar, Dat is wel een beetje te veel van het goede dus ik hou het maar op me wasdagen en dat zijn er 2 in de week meer dan genoeg. Zoals ik al schreef had ik knoflook in gedaan. Wat stonk het .....maar het helpt echt. Gewoon knoflook geperst met een mes en dat in extra vergine olijfolie gedaan

Bij me wasdag van gister heb ik maar een keer shampoo gebruik. De Aloe Vera van ORS waarvan ik ben gaan houden. Het doet zijn werk hartsikke goed. Daarna Herbal Essence Hello Hydration gebruik en daarmee een deep cond.Mix van bijna alle conditioner die ik in huis heb en ik moet eerlijk zijn mijn haar voel geweldig aan.

Zaterdag heb ik weer een Cowash.
Ik moet weer wat Honing gaan halen want mij haar die is er gek op en wat mijn shampoo en conditioner betreft ik blijf wat ik gebruik.Mijn haar vind ze goed en ik wil niet te veel verschillende dingens gaan gebruiken

Vandaag keek ik nog naar foto's van mij en in kan niet geloven dat mijn haar zo is gegroeid. In 2005 had ik nog een jongens koppie (wat me helemaal niet slecht stond) en nu is het voorbij mij schouderblad..te gek ...

Een ding weet ik zeker aan deze reis gaat er voorlopig geen einde aan komen nog laaaaaaannnnng niet ......Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen