dinsdag 23 juni 2009

So Far So Good


Donderdag,11 Juni 2009

Morgen vrijdag 12 Juni ben ik twee weken geleden naar de kapper geweest. Ik wilde nog lang stretchen met mijn relaxed maar dan zou ik te vroeg zijn bij de volgende want een belangrijke gebeuren gaat plaats vinden begin Augustus. Ik net over de 6 weken rond die tijd dus...

Nog steeds tevreden met hoe het gaat. Het is zeker ietsie langer geworden maar ik moet weer wennen aan hoe kwetsbaar het haar is als het pas gerelaxed is.

Nu was ik om de 4 a 5 dagen meer omdat het nog fragile is dus wrap ik mijn haar vaker en zet ik mijn satijnen hoofddoekje op de hele dag als ik thuis ben.

Moister en Seal nog steeds elke dag heel lichtjes soms 1x per dag soms 2 x. Voor sealen gebruik ik nu Jojoba olie omdat die het haar niet verzwaard tijdens deze warme dagen.....Ciaaaooo:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen