maandag 22 juni 2009

Dankjewel Baba

Maandag,27 April

Baba, ik weet niet hoe ik u moet bedanken. Maar dit zijn een paar dingen die ik u graag wil zeggen. Ik dank u wel dat u in mijn leven bent, Ik dank u wel dat u 24 uur per dag , 7 dagen in de week en 365 dagen aan me denkt, Ik dank u wel dat u blij bent om wat van mij te horen en te zien, Ik dank u wel dat u soms bezorgd bent over mij. Ik dank u wel dat u elke week wat van u laat horen, Ik dank u wel dat ik uren met u kan praten en dat u mij wijze raad geeft . Ik dank u wel dat u mijn leven zo verrijkt hebt. Ik dank u wel dat ik u mijn vader mag noemen en dat u mij uw dochter noemt.
Ik dank je wel dat je van me houdt en ik hou ook van jouw
Ik dank je wel dat je tijd en engelen geduld hebt met mij. Ik dank je wel voor alles wat je mij geleerd hebt en dat je mij het gevoel geeft dat ik alles aankan. Dat ik een mooie vrouw van binnen en van buiten bent.

Met zo iemand in mijn leven kan niks mij raken wat ik ben een gezegend kind en vrouw...ik hou van je meer...Dikke Kus ...Ciaaaooox

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen